معرفی سایت ETL24.ir سیستم همکاری در فروش
جدیدترین مطالب
لینک های وب





 

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش

 

خوب کاربران عزیز،جدیدا بخشی به وبسایت اضافه شده که معرفی سایتها و وبسایت ها می باشد.این بخش شامل کسب درآمد اینترنتی از سایت معرفی شده،خدمات و... می باشد.
در زیر نیز اولین معرفی سایت در وبسایت "بانک درآمد" را می خواهیم معرفی کنیم.
*سیستم همکاری در فروش ای تی ال 24 یکی از بزرگترین سیستم های همکاری در فروش حال حاضر در ایران می باشد که هر قشر جامه از دانش آموز گرفته تا دانشجو از آقا و خانم گرفته می توانند کسب درآمد کنند،این سایت کار خود را از سال 1394 شروع کرده است.
شما می توانید به دو صورت در این سایت کسب درآمد کنید:
1.بازاریابی برای سایت
2.فروش فایل و کسب درآمد
برای هر کدام باید اول ثبت نام در سایت کرد.
البته کسانی که بازاریابی می کنند نیاز به اطلاعاتی ندارند و راحت تر می باشد ولی برای کسانی که فروش فایل انجام می دهند به اطلاعات زیر نیز نیاز دارید:
کد ملی ، کد پستی ، شماره تلفن و آدرس محل سکونت
این موارد را برای کسانی می باشد که کتاب ها و... کسانی که حق کپی رایت را دارا می باشد و شما آنها را پخش کرده اید و برای همین نیاز به اطلاعات شما دارد.
*بخش بازاریابی سایت
اگر شما دارای وبلاگ یا سایت هستید، می توانید با لینک های عضویت را در وبلاگ یا سایت قرار داده و اینکه هر کی از لینک شما وارد سایت شده و چیزی را دانلود کرده بازاریابی کرده و کسب درآمد می کنید.
*زیر مجموعه گیری
شما می توانید با لینک عضویت از طریق پنل کاربری خود لینک را پخش کرده و کسب درآمد کنید و هرکی از لینک شما عضو سایت شده و زیرمجموعه شما می شود و اگر درآمدی داشته باشد 5 درصد از درآمد زیرمجموعه را می گیرید.
*فروش فایل
-هرگز هرگز و هرگز از کتاب های دیگران که حق پخش ندارند را در فروشگاه فایل قرار ندهید این فروشگاه اگر ببینید درجا حساب را می بنندد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کسب درآمد الکترونیکیسیستم همکاری در فروش
برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتیکسب درآمددرآمد با سیستم همکاری در فروشهمکاری در فروشکسب درآمد با همکاری در فروشسایتetlirسل یومعرفی سایت همکاری در فروش

تاريخ : شنبه 13 آذر 1395 | 13:23 | نویسنده : ATH |